Friday, July 30, 2021

Mood of the day sketch - My Aunt

 


Lately I began my third "mood of the day" sketchbook, which is like an every day sketching fun for me. The storks you saw two days ago are on the next side. I actually forgot to post the first side. 

While visiting my aunt, I had the fun of sketching her. We sat outside in front of her house and had a nice chat on a sunny day.

Vor kurzem habe ich mein drittes "mood of the day" Skizzenbuch begonnen. Bisher hatte ich Spaß fast täglich einen kurzen Eintrag zu machen. Die Störche von vorgestern sind auf der nächsten Seite, denn ich habe doch tatsächlich die erste Seite vergessen zu posten.

Während ich meine Tante besuchte, hatte ich Spaß sie zu skizzieren. Wir saßen bei schönem Wetter vor ihrem Haus und unterhielten uns.

No comments:

Post a Comment