Thursday, May 9, 2019

Memory of Sicily - Scopello



















Work has me back again and time is scarce. My garden cries out for me but I am so full of drawing ideas - I need to draw. This is a part of Scopello the tiny town in Trapani Region. The plants are beautiful here and my guilty conscience regarding my garden comes up again. Ok still a bit of time left to water the thirsty plants...and there will certainly be a tomorrow.

Die Arbeit hat mich zurück und die Zeit ist mal wieder knapp. Auch mein Garten schreit nach mir. Tatsächlich muss ich aber erstmal malen, denn mein Kopf ist voller Ideen. Das Bild zeigt einen Teil von Scopello in der Region Trapani. Die Pflanzen sind hier so schön gewesen...das erinnert mich an meinen eigenen Garten und mein schlechtes Gewissen nagt an mir...ok es ist zumindest noch etwas Zeit da, um die durstigsten Pflanzen zu wässern... und morgen ist auch noch ein Tag.

Hier mein Blogpost auf der Seite der Urbansketchers Germany

No comments:

Post a Comment