Thursday, September 27, 2018

Vellberg im Café






















Another Thursday late-afternoon with Silvie. The weather was beautiful this day and we spent some time on the "terrace" of Schweden-Café in Vellberg. The site is very picturesque and I drew the street directly in front of our scenic Coffee-table. I would have loved to do a double spread, but we did not have enough time. I will continue next time.

Wieder mal ein Alles-ist-möglich-Donnerstag Spätnachmittag mit Silvie. Das Wetter ist sonnig an diesem späten Nachmittag und wir hatten Zeit auf einen Kaffee mit selbstgebackenem Kuchen im Schweden-Café. Wir saßen draussen vor dem Rathaus im alten Städtchen und konnten direkt vom Tisch aus die Strasse gegenüber malen. Gerne hätte ich eine Doppelseite gemacht, aber die Zeit war zu kurz. Nächstes Mal dann.

No comments:

Post a Comment