Thursday, August 30, 2018

Crailsheim - Diebsturm





















Spending a lot of time at work and some time harvesting my garden my time to draw is reduced to a minimum. The weather has been so good and rather hot this summer that my garden is very abundant. I enjoy every minute outside and hope that fall will be as good as that. Tonight we had some long awaited rain. Above a drawing from Crailsheim with lots of cast shadows as I like it.

Zwischen Arbeit und Garten habe ich leider nur sehr wenig Zeit zum Malen. Das Wetter war bisher super und ich kann mich kaum an einen heisseren Sommer erinnern.  Ich nutze jede freie Minute draussen und hoffe, dass der Herbst genauso gut wird. Heute Nacht hatten wir endlich den lang ersehnten Regen. Oben eine Zeichnung, die ich in Crailsheim gemacht habe mit vielen Schattenwürfen, genau wie ich es mag.

No comments:

Post a Comment