Wednesday, June 6, 2018

direct watercolour no.6 (30 in 30 days challenge) Bikini-Zeit

 



It's Bikini time! It was a beautiful quiet sunday morning at the Crailsheim outdoor swimming pool when I did this one on site. Did not realize that in the time I painted this direct watercolour I sat in direct sun and got a nice sunburn as it was so hot. Lesson learned: Not even the hottest sun can prevent me from drawing.

Bikini-Zeit. Es war ein wunderschön ruhiger Sonntag Vormittag im Crailsheimer Freibad, als ich dieses direkte Aquarell malte. Ich habe erst später bemerkt, dass ich dabei in voller Sonne saß und mir während des Malens einen netten kleinen Sonnenbrand geholt habe. Wieder habe ich etwas gelernt: Nicht einmal die pralle Sonne kann mich vom Malen abhalten.

hier die Doppelseite:








No comments:

Post a Comment