Thursday, December 16, 2021

Forest close to Maulach

 

Playing again with colours. Somehow I fell in love with the asphalt colour which is a very dark brown. The colour is a bit of a warmer tint than sepia colour.

Btw if you still need a present for a dear artlover or for yourself, please do not hesitate to order my book or my calendar. (They can be delivered worldwide). Thanks for your support.

Ich hab mal wieder mit Farben herumgespielt. Irgendwie gefällt mir die Farbe asphalt ziemlich gut (ein sehr dunkles braun). Die Farbe sieht für mich ein wenig wärmer aus, als die Farbe Sepia.

Übrigens, wenn du noch ein schönes Geschenk für einen Kunstliebhaber, oder für dich selbst benötigst, dann zögere nicht, mein Buch, oder meinen Kalender zu bestellen. (Weltweiter Versand möglich). Vielen Dank dafür.

 

 

No comments:

Post a Comment