Thursday, July 9, 2020

Direct watercolour portrait sketch - little Eva

























As mentioned a few times in earlier posts, this year again I did not really participate in the #30x30directwatercolour - challenge (unlike in June 2018), as I did not have the time (sigh), but every once in a while I doodle in direct watercolour and see what happens. This drawing is done with only three primaries. Double challenge. Real fun.

Wie bereits ein paar mal in anderen Posts erwähnt, habe ich im Juni die #30x30directwatercolour challenge leider nicht mitmachen können (anders als im Jahr 2018). Dieses Jahr hat es zeitlich leider wieder nicht geklappt, aber immer mal wieder fordere ich mich selbst heraus und mache ein direktes Aquarell ohne Vorzeichnung. Bei diesem Bild habe ich mich auf 3 Farben beschränkt. Das ist doppelter Spaß.

No comments:

Post a Comment