Monday, March 9, 2020

Vellberg - Ganerbenhaus





















Vellberg is a good place for artists. It is a small town with a lovely historic centre. My watercolour painting shows a little part of it. Half-timbered houses in every corner.

Vellberg ist ein guter Platz für Maler. Es ist eine kleine Stadt mit einem schönen historischen Zentrum.  Mein Aquarell zeigt nur einen kleinen Teil davon. Fachwerkhäuser gibt es an jeder Ecke.

***

My post no. 1300 is today and I would like to celebrate it with this larger watercolour. Here you see Ganerbenhaus in Vellberg. I never thought in the beginning that I would blog that much. I draw and travel a lot so there is always something to draw or tell. Life would be boring without it.

Thank you for following me and my art for such a long time and for visiting my blog. If you do not yet, feel free to also follow me on insta: bettina_draws in order to see all my posts there. Thank you.

Mein 1300ster Post ist heute und ich würde den gerne mit einem meiner grösseren Aquarelle feiern. Hier seht ihr das Ganerbenhaus in Vellberg. Niemals dachte ich zu Beginn meines Blogs, dass ich so viel malen und schreiben würde. Meine liebsten Beschäftigungen sind Malen und Reisen, also gibt es noch viele weitere Dinge zu berichten.

Danke, dass ihr mir in dieser langen Zeit treu geblieben seid und meine Kunst auf diesem Blog besucht. Falls ihr mir noch nicht auf Insta folgt, könnt ihr das auf folgender Adresse machen: bettina_draws  Liebe Grüsse

No comments:

Post a Comment