Wednesday, May 31, 2017

Morango ice



















I sat in the Cafe Morango ice when I had this view. There is a small path above the rocks with a beautiful view of the beach. An elderly French man sat next to me smoking a cuban cigar. (BTW: He looked a bit like Charles de Gaulle ;0). He told me that Portugal is the paradise as one cigar costs a lot less than in France. With the word "Paradise" he is right, as it is really beautiful.

BTW: This is already my post No. 300 - who had ever thought that I would draw as much as I do now...?

Ich saß im Café Morango ice als ich diesen Blick genießen durfte. Ein schmaler Pfad führt an der Küste entlang und man hat einen schönen Blick auf das Meer. Ein älterer Franzose saß am Nebentisch und rauchte eine dicke kubanische Zigarre. (Übrigens sah er ein wenig aus wie Charles de Gaulle ;0). Er sagte zu mir: "Portugal ist für mich das Paradies, denn die Zigarren kosten hier sehr viel weniger als in Frankreich". Mit dem Wort "Paradies" hat er tatsächlich recht, denn es ist richtig schön hier.

Übrigens: Dies ist bereits mein 300stes Bild auf dem Blog - wer hätte gedacht, dass ich so viel malen würde...?