Monday, May 22, 2017

Am Main 1

 





Today still something different from Portugal as I am back at work and need a bit time to get everything done... Later this week I have to fotograph my Sketches made in Portugal and prepare them to be ready for posting. In the meantime here is a larger watercolour I did last summer in the Main area with some painting friends during a long painting weekend.

Heute noch ein anderes Thema bevor ich dann irgendwann auf Portugal zurückkomme. Ich bin wieder in der Arbeit und muss einige Dinge erledigen, aber irgendwann diese Woche werde ich meine Bilder und Skizzen von Portugal zum Posten vorbereiten. In der Zwischenzeit ist oben ein Aquarell vom Main zu sehen. Das hab ich letzten Sommer anlässlich eines langen Malwochenendes mit meinen Malfreunden aufs Papier gebracht.